1394-01-21 22:56
7424
73
13075
در حاشیه یک خبر جنجالی ؛

جمال لیوانی جزو متخصص ترین مدیران کل استان گلستان می باشد / قدر مدیران بومی توانمند را بدانیم

در روزهای گذشته خبر یک جر و بحث درون تشیکلاتی در شرکت گاز استان خوراکی برای برخی سایتها و جریانات مختلف شد تا به یکی از متخصص ترین مدیران کل استان بتازند.

به گزارش گلستان ما ؛ ماجرا از آنجا آغاز شد که طی پیامکی به برخی از رسانه ها اعلام شد که مسئول حراست شرکت گاز استان گلستان بخاطر برخورد مدیر عامل این شرکت با فرزند شهید در اتاق رئیس تحصن کرده است .

بعد از این موضوع برخی سایتها نسبت به این خبر فورا واکنش نشان دادند و خبر اولیه ای در این زمینه درج شد اما در ادامه مشخص شد که همان شب مدیر کل و برخی از معاونان و کارکنان شرکت گاز استان گلستان ، منزل همان مسئول حراست شام دعوت بودند.

به گفته یک منبع موثق قضیه از این قرار بود که یکی از فرزندان شهدا شاغل در این شرکت ، درخواست انتقال خود به شهر دیگری داشت که رئیس بنا به دلایلی که صلاح می دید با آن موافقت نکرد و به مسئول حراست هم گفت که فعلا این موضوع بماند تا بعدا در مورد آن صحبت شود .

اما گویا طرفین در صحبتهای خود نتوانستند همدیگر را قانع کنند و کار به مشاجره کشید . البته مهندس جمال لیوانی خود اذعان دارد که بلندی صدایش مادرزادی است و هیچگاه هیچ کینه ای را در دلش نگه نمی دارد و گویا رفتن آن شب به شام هم ناشی از این مودت است .

اما چرا باید موضوع به این کوچکی که یک مشکل درون خانوادگی است اینقدر بزرگ شود که یکی از موفق ترین و متخصص ترین مدیران بومی که ذخیره ای برای استان است مورد حمله رسانه ها قرار بگیرد.

براستی ما در استان گلستان مگر چند نفر مثل مهندس جمال لیوانی داریم که از ابتدا تا انتهای کار خود در شرکت گاز بوده و سالها مدارج خود را در این حرفه طی کرده و تقدیر نامه های بسیاری دارد و با فنون کار خود آشنا است .

اگر برداشت برخی ها بی حرمتی به خانواده شهید است باید عنوان شود که خود ایشان جانباز جنگ تحمیلی است پس چطور می تواند نسبت به ایثارگران اینگونه رفتار کند ؟

برای آشنایی بیشتر با مهندس جمال لیوانی شاید مطالعه سوابق وی بد نباشد . مهندس صفرعلی جمال لیوانی متولد 1337 روستای لیوان شرقی از توابع شهرستان بندرگز است وی دارای مدرک کارشناسی مکانیک و از جانبازان جنگ تحمیلی می باشد.

وی در کارنامه کاری خود بسیار خوش درخشیده و بارها توسط مسئولین کشوری و لشگری مورد تقدیر قرار گرفته است.

مهندس صفر علی جمال لیوانی در سال 64 به استخدام وزارت نفت در آمد و در سوابق کاری درخشان خود:

 مسئول نظارت پروژه گاز رسانی استان مازندران،

رئیس گاز رسانی گرگان،معاون امور بهره برداری شرکت گاز استان گلستان،

 عضو اصلی هئیت مدیره گاز استان گلستان،

عضو اصلی کمیسیون معاملات استان گلستان را دارا می باشد.

صفرعلی جمال لیوانی از سال 86 به سمت مدیر عامل منطقه 9 عملیات گاز کشور(مازندران - گیلان - گلستان ) منصوب شده و از اعضای باسابقه شرکت گاز می باشد .

 جمال لیوانی در فروردین ماه 93 توسط بیژن نامدار زنگنه مورد تقدیر قرار گرفت و بنظر مورد حمایت وزارت نفت نیز می باشد تا سکان هدایت شرکت گاز استان را به عهده بگیرد.

انتقاد از مدیران خوب است و نظارت بر عملکرد آنها وظیفه رسانه است و واجب تر از آن دفاع از خانواده های شهدا و آرمانهای آنهاست اما همه اینها نیاز به مراقبت و هوشیاری دارد و مبادا در این راه داشته های خود را از دست بدهیم و مدیران توانمند را از خدمت به مردم محروم کنیم که اینها سرمایه های ما هستند.

26

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مطلع

گلستان ما : با سلام و تشکر از نظر مربوطه ؛اصل حرف شما درست است و هر مطلبی باید با تحقیق درج شود و اتفاقا ما به کارکنان مراجعه کردیم و متوجه شدیم که برخی کارکنان بر پاکدستی و سلامت نفس و فنی بودن مهندس جمال لیوانی اذعان دارند .-----------------------------------------------------------------این آقایی که شما تا می تونستین از ایشان دفاع کردین چرا نمیرین به صورت میدانی از کارکنان شرکت گاز سوال نمی کنین که چه برخورد بسیار بدی با کارکان دارندماجرا را هم به صورت بسیار عجیب جلوه دادینواقعا ادم در بی طرفی این سایت شک می کنه

0
0
پاسخ
1394-01-22 03:16
مطلع

خب شما که رفتین موضوع رو بررسی کردین ، چرا نگفتین که این آقا چقدر روی اون فرزند شهید داد و فریاد زدن ( البته مادر زادی صداشون بلنده) بعد زنگ زدن به آقای سیستانی دوباره داد فریاد زدن ( مادر زادی صداشون بلنده ) و در نهایت چرا نگفتین که کار به اورژانس و 115 کشید؟

0
0
پاسخ
1394-01-22 03:40
مطلع

فقط برخی از کارکنان بر پاکدستی و سلامت نفسشون اذعان داشتن؟بعد کسی در مورد برخورد و شیوه مدیریت ایشون چیزی نگفتن؟در مورد توهین هاشون چطور؟کاش در این زمینه هم یه مراجعه ای می کردین

0
0
پاسخ
1394-01-22 04:02
کارمند

گلستان ما دست از خودشیرین بازی بردار!بد نیست یه سری به اداره گاز گلستان بزنی و نظر کارمندا رو جویا بشی.اومدی کل قضیه رو یک جور دیگه تعریف کردی.من خودم شاهد ماجرا بودم اصلا قضیه به این خوب و خوشی که نوشتی نیست.یخورده واقع بین باش.شما نماینده مردمین!!اصلا قضیه شام رو نمیدونی الکی اومدی ماست مالی کردی.کیو میخوای پیش لیوانی استخدام کنی که داری پاچه خواریشو میکنی.امیدوارم فط دنبال منافعتون نباشین

0
0
پاسخ
1394-01-22 05:19
رضا حسینی

اقای لیوانی شرکت گاز گلستان منزل شخصی شما که سلیقه ای عمل کنید . میشه توضیح بدین شرکت ملی یعنی چی ؟؟؟ این اداره متعلق به مردم جمهوری اسلامی نه شرکت شخصی شما. کمی به رفتار خودتان فکر کنید که پدر این مجموعه هستین.

0
0
پاسخ
1394-01-22 05:24
AboutUs

باید بگویم کارکنان شرکت گاز از اخلاق این اقا ناراضی هستند و فرزند شهید و عادی نداره . همه از رفتارهای ایشون خسته شده اند درضمن اگر کمی در خصوص اخلاق مدیر عامل تحقیق شود همه متوجه میشود . مثل روز روشن است

0
0
پاسخ
1394-01-22 05:25
حسین

اقای ...خجالت نمی کشی چقدر به شما مهلت وفرصت بدن ،بابا تورو به قران دست از سر این شرکت وکارمندانش بردار همه رو روانی کردی ،بااون مشاور... وصعیتت بهتر از این نمیشه ،

0
0
پاسخ
1394-01-22 05:25
عدالتخوا

با سلام به دستور استاندار عزل و تعلیق سریع مدیر عامل از پست وی تنها رفرصت دارید اه است آقای استاندار 48 ساعت

0
0
پاسخ
1394-01-22 05:26
حامی

باتشکروتقدیرازبرادربسیجی رزمنده وجانبازجنگ تحمیلی جناب آقای سیستانی که همواره پایبندبه اصول اخلاقی و حافظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده ومیباشند. خدمت اقای لیوانی سلام عرض میکنم پیشنهاد میکنم که شمشیرش را به سمت دشمنان این نظام بگیرند نه حافظ ان این نظام. مدیرصالح بایدانتقادپذیرباشدنه اینکه موضع گیری کنه. ضمناجناب اقای لیوانی خانواده های محترم شهدا پایه ستون این مرزوبوم هستند هرگونه تنش و توهین به آنها توهین به همه ا نهایست که دلسوزان این مرزوبوم هستند پس لطفا درتصمیم گیریهایتون کمی تجدیدنظرکنید. ضمناازمسولین ارشد سازمانهای مربوطه خواهشمندم هرچه زودتر درموردمسایل این چنینی بررسی و برخورد شایسته صورت پذیردتاازهرگونه بی احترامی با خانواده های محترم شهدا درجای جای این مرزوبوم جلوگیری بعمل اید. باتقدروتشکرازمسولین خدوم به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارزوی توفیق روزافزون ازخداوندمتعال

0
0
پاسخ
1394-01-22 05:28
محمدرضا

گلستان ما : با تشکر از نظر مربوطهبه اطلاع دوستان می رساند نمی توان به بهانه یک اختلاف نظر درون سازمانی توسعه استان را زیر سوال برد و مدیران بومی را تخریب کرد . تا دیروز از مازندرانی بودن مدیران گلستان می نالیدیم حال که یکی از باتجربه ترین و متخصص ترین مدیران کشوری که بچه همین گلستان است امده کار کند ، چرا باید او را تخریب کنیم ._______________________--متاسفم برای سایت گلستان ما که ادعای عدالت خواهی و بی طرفی دارددوستان گلستان ما، این کار شما و جلوگیری شماها از دیگر رسانه های تابعه خودتون برای انتشار خبر واقعی باعث میشوید که جنگ رسانه ای در استان رخ دهدبهتر است مطلب رو اصلاح نمایید و واقعیت رو بنویسید

0
0
پاسخ
1394-01-22 05:31
دانیال

پشت صحنه حمله ناجوانمردانه به موفق ترین مدیر کل استان گلستان در یک سال گذشته شرق استانی هستند که اینگونه به این مسائل دامن می زنند تا مدیریت این شرکت حساس را به شرق استان ببرند .چون به قول یکی از مسئولین استان : آفتاب از شرق طلوع می کند .

0
0
پاسخ
1394-01-22 05:38
علی اسماعیلی

چقدر کامنتهایی که علیه انسان عالم و وارسته و مدیر کل موفق استان گلستان ؛ جانباز دفاع مقدس و مدیر پرتلاش میادین گازی و نفت یعنی جناب آقای مهندس جمال لیوانی گذاشته شده شبیه کامنتهایی است که در سایت شمال نیوز است .دوستان بروند کامنتهای شمال نیوز را بخوانند بعد آن را با کامنتهای گلستان ما مقایسه کنند .آنوقت متوجه می شوند که دستهایی در کار است تا مهندس جمال لیوانی مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان را تخریب کند.

1
0
پاسخ
1394-01-22 05:41
یک کارمند شرکت گاز

در این سالها مدیر به این پاکدستی ندیده بودم . امیدوارم خداوند به آقای جمال لیوانی موفقیت بدهد .

1
0
پاسخ
1394-01-22 05:43
کارمند شرکت گاز

همینطور که در متن نوشتید مهندس جمال لیوانی خود اذعان دارد که بلندی صدایش مادرزادی استو دست خودشان نیست !!!

0
0
پاسخ
1394-01-22 05:51
pooldar

حمله ناجوانمردانه کجا بود اقا دانیال واقعیت ها رو میگنموفیقت رو در چی میبینید؟اخراج کارکنان یا فرار پیمانکاران و یا نارضایتی مردم و ارباب رجوع و یا ...

0
0
پاسخ
1394-01-22 05:58
کارمند زیردست

چرا از وخامت حال آقای سیستانی و توهین های بی حده جناب لیوانی چیزی نگفتید.چرا از گرفتگی قلب آقای سیستانی به خاطر شدت دعوا و درگیریمطلبی ننوشتیداز جضور 115 در محلچرا کسی به داده این کارمندان بیچاره نمیرسد.چرا هیچ کس پیگیری نمیکنه

0
0
پاسخ
1394-01-22 06:09
karim

متخصص؟ نمی دونم چرا برخی اصول ساده مدیریتی که رابطه خوب داشتن با زیر دستان هستش رو نمی بینن و فقط دم از چیزهای دیگه میزنند

0
0
پاسخ
1394-01-22 07:10
کارمند

از نظراتی که سایت گلستان ما داده مشخصه که به جای بی طرفی در این موضوع فقط داره از یه شخص به برخی از دلایلی که مشخص نیست طرفداری میکنهاحتمال داره که نظراتی که از آقای رئیس دفاع کرده هم کار خود سایت گلستان ما باشه

0
0
پاسخ
1394-01-22 07:11
کارمند شرکت گاز

بنظرم یه عده ای دنبال تخریب مهندس جمال لیوانی هستند .چرا باید یک مسئول حراست بخاطر یه درخواست عادی فرزند شهید قلبش بگیره و اورژانس بیاد.آیا فقط وظیفه حراست محدود به همین قضایاست ؟

0
0
پاسخ
1394-01-22 07:35
کارمند گاز از گنبد

فرزندان شهدا باید طوری رفتار کنند که نشان از منش و خاکی بودن پدرانشان باشد نه اینکه بخاطر یک درخواست بحق و یا ناحق و مخالفت مدیر دست به این حاشیه سازی ها زده شود و از نام و عنوان شهید سوء استفاده شود .خانواده های شهدا باید هوشیار باشند، دو روز دنیا ارزش ندارد که یک عضو خانواده شهدا اعتبار پدران خود را زیر سوال ببرد.از طرفی حق داشتن شغل مناسب و مکان خوب برای کار و حقوق عالی حق هر ایرانی است و این نباید برای برخی فرزندان ایثارگر توقع ایجاد کند ، همین که آنها در استخدامی ها جلوتر از بقیه هستند کار امتیاز مهمی است که نظام به آنها داده و در برخی موارد بهتر است در خدمت مدیریت شرکت و خدمت به مردم باشند.

0
0
پاسخ
1394-01-22 07:39
زیرابی

پدر من را بر گردانید تمام دنیا مال شما نه کار نه ماشین نه پست نه خونه نه شام نه نهار هیچی نمی خواهیم فقط پدر خودمان را می خوام اگر امروز ناموس شما در کمال امنیت واسایش است مدیون خون پدران شهید ما هستیم عراق سوریه یمن افغانستان را ببینید کجا بودید هنگام نبرد

0
0
پاسخ
1394-01-22 07:45
گلستانی

قدر مدیران بومی را بدانید ولو اینکه عملکرد متوسط داشته باشند ، نمیدانید واقعا از مدیران غیر بومی چه می کشیم ما کارمندان بومی ؟؟؟؟؟؟؟ بیشتر به فکر پست شان هستند تا خدمت رسانی!!!!!!!

0
0
پاسخ
1394-01-22 07:48
محمدرضا

باید بهتون بگم که ایشان به عنوان یک فرزند شهید از ایشان درخواست نداشته اصلا بقول خود اقای لیوانی فرزند شهید و غیر نداره همه به یک چشم نگاه میشند.مشکل سر بداخلاقی وبدرفتاری های ایشان برای کل پرسنل است .ان شاالله که از این پست بر میدارند و همه راحت میشن و دوباره به اون آرامش قدیم برمیگرده

0
0
پاسخ
1394-01-22 07:49
عدالت

تعداد مثبت و منفی ها نشان دهنده مدیریت ضعیف ایشون و ناراضایتی کارکنان است.اگر نظرسنجی بذارید به شما ثابت میشود کارکنان ناراضی هستند و شما دارید به ناحق از مدیرعامل طرفداری میکنید

0
0
پاسخ
1394-01-22 08:59
علی

به نظر بنده بومی و غیر بومی بودن اصلا مهم نیستمهم اینه شخصی که داره کار میکنه ، خوب کار کنهبعضی ها فکر می کنند مدیر اگر بومی بود یعنی باید هر کاری انجام بده و نداسته ازش دفاع بشه؟!!!

0
0
پاسخ
1394-01-22 11:08
بابازاده

بد جور سنگ روی یخ شدینبا نشان ندادن کامنتها هم چیزی نصیبتون نمیشهاین مدیریت با رفتارش چیزی برای حمایت نداره

0
0
پاسخ
1394-01-22 11:54
صباغ

دوستان دستتان همه جا رو شد

0
0
پاسخ
1394-01-22 13:16
کارمند

در ابتدا به دوستان خودم خسته نباشید میگم . اولا شام از روزهای قبل برنامه ریزی شده بود . وبه منزل ان فرزند شهید هم رفتند . ثانیا اقای سیستانی بسیار ادم خوش اخلاق و صبوری هستند وبه راحتی عصبانی نمیشند باید تصور کنیدکه چی پیش اومده که ایشان از کوره دررفتند وبحث کردندو حالشان وخیم شده .ثالثا اقای مدیر بسیار بداخلاق وغیر منطقی هستندواز مشاوران بیسواد ومشکل دار استفاده میکنند وصرفا به خاطر این که مدیر قبلی انهارا به خاطر بی کفایتی ترد نموده ایشان انها را بکارگیری کرده است پس خواهشا از کسی که به رابطه مدیر گلستان شده اینقدر تمجید نکنید.

0
0
پاسخ
1394-01-22 14:21
شهید گرزین

تمام کامنتها علیه مهندس جمال لیوانی را یک یا دو نفر مدیریت می کنند و از نام شهید کاسبی می کنند و مثلا می خواهند بگویند ما مدافع ارزشها هستیم .خداوند خوب جایی نشسته است و ناظر بر اعمال شما ، روزی باید جوابگوی خون شهدا باشید .

0
0
پاسخ
1394-01-22 15:04
عماد

نمی دونم چرا همه کامنت ها تائید نمیشه!!!سایت های خبری بهتره بی طرف باشند و فقط به دنبال حق و حقیقت باشند

0
0
پاسخ
1394-01-22 15:47
کارمند شرکت گاز

منظورتون از یک عده فقط بغیر اقاییونی که فقط شامل چند نفر میشن که پشت اقای لیوانی هستن میشه دیگه.فقط بخاطر در خواست نبود .بخاطر توهین های از قیبل شما نفهمین فکر کردی خانواده شهید هستی میتونی هر کار رو بکنی و خیلی چیزهای دیگهکه اقای سیستانی اول با خونسردی کامل بهشون گفتم اقای مهندس لیوانی بنویسید موافقت می شود یا نمی شود همین !!!

0
0
پاسخ
1394-01-22 16:03
کارمند شرکت گاز

واقعا که خبری که درج کردید کذب محض و طرفداری از شخص ایشان می باشدو فقط مطالبی درج شده که از ایشان به نوعی حمایت شود

0
0
پاسخ
1394-01-22 16:06
شهید گرزین

بهتر بود فرزند شهید در شهر خودش می ماند و از مادرش که همسر شهید هست نگه داری می کرد و در شهر خودش به مردم شهرش خدمت می کرد.

0
0
پاسخ
1394-01-22 16:56
بابازاده

مثبت و منفی مخاطبین مشخص کرده که تعداد مخالفین مدیرعامل بیشتر است وکارکنان شرکت گاز از این مدیرعامل راضی نیستندگلستان ما اشتباه کرده و باید با تحقیق بیشتری مطلب های خود را بنویسد

0
0
پاسخ
1394-01-22 21:43
کارمند گاز علی اباد

آقای بابازاده هی نشستی مثبت منفی می زنی که چی رو میخوای ثابت کنی ، بابا اینقدر از نام شهدا و ارزشها کاسبی نکن ، اون دوران تمام شده الان همه هوشیار شدند .بذار آقای مهندس جمال لیوانی مدیر بومی و توانمند تجربیات مفید و 35 ساله خود را در عرصه گاز در اختیار مردم استان بگذارد و چند صباحی این مردم محروم استان گلستان قدر خدمت را بچشند .در عظمت جمال همین بس که جلوی زیاده خواهان ایستاده است .درود بر جمال

0
0
پاسخ
1394-01-23 04:07
کارمند گاز گرگان

شما که با استفاده از نام شهیدان عزیز میخواهین برای خودتون یک اعتباری به وجود بیاوریداگر سایت گلستان ما همه نظرات را تائید می کرد به راحتی دلیل این همه مثبت و منفی دادن ها روشن میشد

0
0
پاسخ
1394-01-23 07:04
دوست

سلام.ميشه دوستان شركت گاز بگن مهندس ليواني كي رو اخراج كرد؟ميشه با سند و مدرك بگن مهندس ليواني توهين ميكنه؟بسه.ميشه بگيد بعد از مدير عامل شدن به جز 4 يا 5 مورد كجا جابه جايي كرده؟شاهد بوديم مديران قبلي اين سازمان را به لابي خانوادگي تبديل كرده بودند اما مهندس ليواني آيا كسي را وارد اداره كرده است؟بس كنيد اين همه هنجار شكني را.از منبعي مطمئن مطلع شديم ايشان حتي برادر زاده ها و خواهر زاده هاي خود را به شركت گاز راه ندادند در حالي كه آنان بيكار هستند.

0
0
پاسخ
1394-01-23 08:22
شركت گاز

آقاي سيستاني فكر كرد كه دوران تصدي مدير قبلي هست؟نه آقا اين مدير با آن مدير كه به شما ميگفت چشم فرق دارد.مدير حراست به جابه جايي نيروها چه ربطي داره؟خيلي جالبه مهندس جمال ليواني اگر به هر نامه اي جواب ندهند موافقت با جابه هايي نكنند نيرو جديد نياورند ميشن مدير بد...........اين كه نشد.مدير بايد مدير باشه نه اين كه بعد از چند سال 350 نيروي اضافه در اداره داشته باشه.مهندس ليواني خودش رو فداي شركت گاز گلستان كرد وگرنه پست هاي بالاتري هم براي وي وجود داشت.مدير عاملي شركت گاز خراسانمدير منطقه 4 انتقال گاز كشورو......

0
0
پاسخ
1394-01-23 08:29
مطلب مهم

سلام.اين افرادي كه اين پست ها را ميزارند همون افرادي هستند كه يك هفته قبل از اين كه آقاي ليواني به عنوان مدير عامل معرفي بشوند با مرخصي گرفتن از شركت گاز با شماره هاي مختلف ايرانسل به نمايندگان استان گلستان اس ام اس ميدادند و از آقاي سنگدويني حمايت و آقاي ليواني را تخريب ميكردند.اين جماعت از آن موقع دنبال تخريب آقاي ليواني بودند.

0
0
پاسخ
1394-01-23 08:36
گلستانی

در اینجا لازم است در پایان جمله ای از رهبر فقید و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را به مسئولان دانشگاه یادآور شد که فرمودند : " مبادا یک وقتی یک کلمه‌ی درشتی گفته بشود به این بازماندگان شهدا یا به این جانبازان ، شما خدمت به او می‌کنید و این خدمت به خداست . "ُسلیقه ای عمل کردن سایت گلستان ما ، برخی از جاها اینجوری و برخی از جاها ....

0
0
پاسخ
1394-01-23 13:08
رهگذر

سلام خدمت همه کار به مثبت و منفی ها ندارم ولی اگر شرکت یا هر سازمانی را خانواده ای بدانیم شما که کارمند شرکت هستید و عضو این خانواده ، به جای این که با این خبر رسانی ها و پیامک ها سوژه کل کشور شوید و آبروی استان رو ببرید بهتره طور دیگه ای به فکر حل مسائل در حریم خانواده باشید. نه انگشت نمای کل کشور ، بهتره پیرو سخنان رهبری به فکر پیشرفت باشید و وجدان کاری رو بیشتر کنید

0
0
پاسخ
1394-01-23 14:08
313

یاهواز متن منتشر شده مشخصه که چه خبره ...آقای سیستانی بسیار اهل تحمل و مدارا هستند.کاش از آقای سیستانی هم مصاحبه میگرفتید و جریان رو جویا میشدین!یه طرفه به قاضی رفتن صحیح نیست.دوم اینکه اگه سوابق جنگ و جبهه ملاکه خوبه از سوابق آقای سیستانی هم در دفاع مقدس بعنوان رزمنده و بعنوان جانباز یاد کنید .سوما جالبه دوستان مخالف با ایشون فرقی بین شهید و فرزند شهید نمیزارن یا بعضی جاها میگن از نام شهدا سو استفاده نباید بشه اما این که گلستان ما از جبهه و جنگ آقای لیوانی یاد کرده این رو سو استفاده نمیدونن.فتامل!!

0
0
پاسخ
1394-01-24 08:09
احمد

احتمالا جنابعالي ايشون رو نميشناسي كه اظهار نظر ميكني،تحقيق كن عزيز

0
0
پاسخ
1394-01-24 11:24
احمد

بيچاره اگه همين شهداء نبودن الان ناموست توسط همين آمريكايي ها به تاراج ميرفت،چيزي كه از ياد نميرود ياد شهداء است.

0
0
پاسخ
1394-01-24 11:32
احمد

آقاي برادر نميدوني بدون كه هيچ مديري تنهايي در هيچ كاري موفق نيست اين نيروهاي زير دست هستن كه براي يه مدير موفقيت بدست ميارن.

0
0
پاسخ
1394-01-24 11:35
احمد

اگه دو روز دنيا ارزش نداره چرا آقاي ليواني خودشو به آب وآتيش زد تا مدير گاز گلستان بشه.

0
0
پاسخ
1394-01-24 11:41
احمد

هنوز خوابي برادر،بيدار شو صورتو بشور.

0
0
پاسخ
1394-01-24 11:46
ااحمد

سلام پدر اگر سیاست نکن فرزندان هر کی برای خودش برنامه چینی میکنه پس اگر ازمدیریت عملکرد ونتیجه خوب می خواهیم باید همه چیز را دربه به چهچه رییس یا مدیر ندید کمی هم باید قاطعیت وپرخاشگری رامثبت دید. متشکرم

0
0
پاسخ
1394-01-24 19:29
ااحمد

آقای لیوانی رو شما که اینجوری می شناسی تو هم اشتباه گرفتی . چرا که با آقای لیوانی بیدی نیست که به این بادهای بلرزه دادش . لابد بقول شما همین نماینده مردم که رفته ماست مالی کنه مگر در دید مردم نیست . اینفدر هم که شما آنطوری حساب میکنید نیست بابا از کارمند می خواهی بپرسی بیا جلو من و امسال تو اگر کسی که دهان کیسه را رها کرد برایمان خوب است اگر یکمی حساب وکتاب تو کار باشه اون می شه بد

0
0
پاسخ
1394-01-24 19:44
کارمند گاز رامیان

انصافا یکی از بهترین مدیرانی که در این سالها به عرصه گاز امد و واقعا خدمت کرد و چیزی سرش می شد همین آقای مهندس جمال لیوانی بود .من و همکارانم در رامیان از ایشان خیلی راضی هستیم و امیدواریم هر کجا هستند موفق باشند.

0
0
پاسخ
1394-01-25 04:49
دوست

سلام،درود بر مهندس جمال لیوانیبه زودی بیانیه خانواده های شهدا و ایثارگران استان در حمایت از مهندس جمال لیوانی صادر خواهد شد....

0
0
پاسخ
1394-01-25 18:38
سعید جهانی

سلام.بی شک مهندس جمال لیوانی یکی از بهترین نیروهای وزارت نفت و گاز میباشدسابقه مدیریتی ایشان زبان زد خاص و عام است.مهندس لیوانی از سیاسی بازی به دور است و مخلصانه جهت پیشرفت استان گام برداشته است.ایشان در مدت 30 سال خدمت صادقانه خویش جز نام نیک و سلامت کاری برای خویش چیزی بر جای نگذاشته است.قدری مردانه فکر کنیم.

0
0
پاسخ
1394-01-26 07:36
گاز

به هیچی کار نداریم ولی سلامت کاری مهندس لیوانی از همه چی بهتر است......مدیری که فقط به دنبال پیشرفت استان بوده اند.....یادتان است در روز معارفه چه گذشت؟مقام مسول گفتند جمال لیوانی در این سال ها خط مقدم گازرسانی بودند اگر مهندس لیوانی در منطقه 9 فعالیت درخشانی نداشتند گاز گلستان با مشکل روبه رو میشد....اگر در این مدت گاز گلستان موفق بود مدیون فداکاری های مهندس لیوانی در انتقال گاز است.اونایی که باید خوب میدانند چه خبر است....

0
0
پاسخ
1394-01-26 07:43
خانواده شهدا

اگر جمال لیوانی مدافع حریم شهدا نبود در مراسمی که با حضور بیش از 50 فرزند شهید در اداره برگزار شد از آنان تشکر نمیکرد....اگر مدافع شهدا نبود همیشه به دیدار خانواده شهید گرزین نمیرفت( میتونید از خانواده شهید گرزین مصاحبه بگیرید )اگر مدافع شهدا نبود دستان پدران شهید را نمیبوسید.( تصاویرش موجود است )مهندس لیوانی جانباز جنگ تحمیلی است و همرز م سرداران شهید استان است.لعنت خدا بر کسانی که از نام شهدا و فرزندان آنان سو استفاده میکنند باد.

0
0
پاسخ
1394-01-26 11:01
حمید

میخواد خوشت بیاد میخواد نیاد بزرگترین مشکل نظام اداری کشور ما کارمندان رده متوسط هستند که ماشالله ... هستند.میخوای از هر خارجی هم که وارد ایران میشه بپرس

0
0
پاسخ
1394-01-26 12:53
کارمند

اقا لیوانی در این مدت مدیرت کم بیش از 15 مورد بحث و رفتار نامناسب فقط با اقای سیستانی داشتن

0
0
پاسخ
1394-01-26 17:04
کارمند

بله از لایک های مثبت و منفی کاملا مشخصه که حرف درست رو کی میزنه یه کم واقع بین باش

0
0
پاسخ
1394-01-26 17:15
کارمند

ایشون سابقه مدیرتی خاصی نداره میشه بگین چیه ؟یا کار خاصی در عرصه گاز رسانی انجام ندادن تعجب میکنم

0
0
پاسخ
1394-01-26 17:16
طهماسبی

ببینید من بخاطر همین کارهاست که معتقدم با وجود اینکه خودم غرب استان زندگی میکنم استان بیشتر باید در اختیار نیروهای شرق استان باشه!انصافا این چه جار و جنجالی هست راه انداختیم. همش داریم زیراب همدیگه رو میزنیم. همش سوتی میدیم ما. ولی شما ببینید نیروهای شرق استان چقدر آرام و با صداقت کار میکنن.انصافا نیروهای شرق در هر اداره ای که من دیدم ادمهای سالم و بدون حاشیه هستند.دوستان باید در مورد عملکرد و نحوه تعاملمان با دیگران تجدید نظر کنیم و بجای اینکه به نیروهای شرق حمله کنیم خودمان را اصلاح کنیم. الان دیگه در تهران هم نیروهای شرق استان را بیشتر از ما قبول دارن چون دنبال حاشیه نیستن.از ماست که بر ماست.

0
0
پاسخ
1394-01-26 20:57
حقیقت

با سلام.همکار شرق استانی عزیز شما لطفا از اب گل الود ماهی نگیرید سوژه در شرق فراوان است منتهی غرب استانیها انقدر پاچه خوار نیستند که مسایل شما را به حاشیه بکشانند

0
0
پاسخ
1394-01-27 09:13
طرفدار حق

خداروشکر مهندس جمال لیوانی با تمام دشمنی های کور کورانه یک عده که برنامه ریزی شده بود سربلند بیرون آمد وبازنشسته شد ونشان داد که سلامت کار هیچوقت باعث از دست دادن موقعیت وجایگاه نشد...و تأسف برای این عده محدودکه شاید بعدها متوجه این کم لطفی ها نسبت به این مدیرلایق و کارآمد بشید...خدا قوت مهندس جمال لیوانی

1
0
پاسخ
1397-03-10 04:58

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.